Искате ли тънка талия? Добавете тези 3 прости храни към вашата диета!

7 юли 2024
Искате ли тънка талия? Добавете тези 3 прости храни към вашата диета!

Искате ли тънка талия? Добавете тези 3 прости храни към вашата диета!

 

Схващането, че драстичното намаляване на калориите е ключът към отслабването е много разпространено. Този подход обаче не само излага тялото ни на риск, но може и да попречи на напредъка ни в загубата на тегло.

 

Д-р Шоаиб Малик от Ню Джърси се застъпва за по-устойчива и ефективна стратегия: подхранване на тялото с правилните храни.

 

Д-р Малик подчертава, че вместо да възприемаме подход за ограничаване на калориите, фокусирането върху включването на по-здравословни храни в нашата диета може да доведе до по-добри резултати.

 

Кои са най-добрите варианти? Според него добавянето на листни зеленчуци, растителен и чист протеин и пълнозърнести храни към нашата чиния всеки ден е страхотна стъпка към по-тънка талия.

 

 

Kръстоцветни зеленчуци

 

Листните зеленчуци като спанак, къдраво зеле и зеле са едни от най-добрите богати на фибри храни, които да добавим към чинията си, ако искаме по-здраво тяло. Листните зеленчуци са с ниско съдържание на калории, но с високо съдържание на фибри, витамини и минерали, което може да ни помогне да се чувстваме сити и доволни, без да преяждаме.

 

Растителен и чист протеин

 

Протеинът е може би един от най-важните компоненти на всяка здравословна диета, особено ако се опитваме да отслабнем, така че включете пилешко, пуешко, леща, грах, киноа и риба в ежедневната си диета. Тези източници на протеин са не само с ниско съдържание на мазнини, но също така помагат за изграждането и поддържането на мускулите.

 

Пълнозърнести храни

 

Сложните въглехидрати като пълнозърнести храни са от съществено значение за питателна диета и здравословната загуба на тегло. Д-р Малик предлага да включим пълнозърнести храни в диетата си, тъй като те осигуряват богат източник на фибри и сложни въглехидрати. Пълнозърнестите храни като кафяв ориз, киноа и пълнозърнест хляб могат да осигурят продължителна енергия и да помогнат за регулиране на нивата на кръвната захар, намалявайки шанса от преяждане по-късно.

 

 

 

13 юли 2024 Бананови протеинови палачинки

Една здравословна закуска! Протеинови бананови палачинки с протеинов смес за палачинки и вафли Feeling ok !

прочети още

12 юли 2024 Авокадо и скариди в Feeling ok Piada

Една лесна и лятна рецепта с продукти на Feeling ok! Авокадо и скариди във Feeling ok Piada

прочети още

7 юли 2024 Life Hack! Как да се справим със стреса бързо и ефективно!

Life Hack! Как да се справим със стреса бързо и ефективно! Много прост, но чудотворен метод, особено при силен стрес!

прочети още

9 юни 2024 Сандвич със салата от нахут и авокадо

Лек и освежаващ перфектен вариант за закуска и брънч!

прочети още

6 юни 2024 Протеинов кроасан, с хумус, авокадо, яйце и кашкавал

Супер вкусен брънч протеинов кроасан, с хумус, авокадо, яйце и кашкавал!

прочети още

6 юни 2024 Гръцка салата със здравословни Feeling ok Crostini

Освежаващата гръцка салата, която всички познаваме в модерен и по-богат на протеини вариант!

прочети още

6 юни 2024 Кето веган бургери с гъби портобело c бургер хлебче Feeling ok

Вкусен веган бургер с по-малко калории и мазнини!

прочети още